دانلود فیلم سریال انیمیشن

دانلود فیلم خارجی و ایرانی با لینک مستقیم از هکس دانلود. جدیدترین فیلم های خارجی و خارجی

دانلود فیلم سریال انیمیشن

دانلود فیلم خارجی و ایرانی با لینک مستقیم از هکس دانلود. جدیدترین فیلم های خارجی و خارجی

دانلود فیلم از رسانه تصویری هکس دانلود ، دانلود فیلم و سریال های جدید روز با کیفیت عالی و رایگان ، سایت اول پخش فیلم و سریال های نمایش خانگی.

کلمات کلیدی

دانلود فیلم ملکه گدایان

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان

تصاویر سریال ملکه گدایان

نسخه بدون سانسور بن بست 2021

نسخه بدون سانسور Deadlock

خلاصه داستان فیلم Deadlock 2021

بازیگران فیلم Deadlock 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Venom: Let There Be Carnage

دانلود فیلم ونوم بگذارید کارنیج بیاید 2021

خلاصه داستان فیلم Venom: Let There Be Carnage

نسخه بدون سانسور فیلم تل‌ ماسه 2021

دوبله فارسی فیلم Dune

دانلود فیلم Dune 2021 با دوبله فارسی سورن

نسخه بدون سانسور فیلم No One Gets Out Alive 2021

خلاصه داستان فیلم No One Gets Out Alive 2021

نسخه کم حجم فیلم پریسا

دانلود سریال فیلم پریسا

تصاویر فیلم پریسا

نسخه کم حجم فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

نسخه بدون سانسور فیلم اتاق فرار 2 2021

زیرنویس فارسی فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

خلاصه داستان فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

تصاویر فیلم اتاق فرار 2 2021

نسخه کم حجم فیلم تکخال

نسخه بدون سانسور فیلم تکخال

دانلود رایگان فیلم تکخال

تصاویر فیلم تکخال

نسخه بدون سانسور فیلم چشمان مار 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins 2021

خلاصه داستان فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins 2021

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلم ماموریت ممکن 2021

خلاصه داستان فیلم ماموریت ممکن 2021

این فیلم، درباره یک جاسوس کارآموز چینی است که در مورد یک کارآگاه خصوصی لوده دچار اشتباه می شود. آنها با همدیگر در صدد کشف یک حلقه قاچاق اسلحه در کره جنوبی هستند.

بازیگران فیلم فیلم ماموریت ممکن 2021

Kim Young-kwang، Sun-Bin Lee، Dae-hwan Oh، Seo Hyeon Cheol، Byung Mo Choi، Kim Tae-hoon، Ji-Hoon Lee، Park Ji Yun، Jin-su Park، Roh Yeong-hak

درباره فیلم فیلم ماموریت ممکن

ماموریت ممکن (به کره ای: 미션 파서블 ؛ RR: mi-syeon pa-seo-beul) یک فیلم کمدی اکشن و کمدی کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی کیم هیونگ جو در سال 2021 است.

براساس سریال ماموریت غیرممکن ساخته بروس گلر ، لی سون بن و کیم یانگ-کوانگ با بازی های مأمور مخفی دا-هی و یک مأمور سابق خاص ، کارآگاه خصوصی سو-هان ، بازی می کنند. این فیلم در هفدهم فوریه سال 2021 در کره جنوبی منتشر شد.

طبق داده های شورای فیلم کره ، از 7 ژوئن 2021 با فروش ناخالص 3.65 میلیون دلار آمریکا و 447111 مورد پذیرش ، در جایگاه هفتم در میان فیلم های منتشر شده در سال 2021 در کره جنوبی قرار دارد.

دانلود فیلم ماموریت ممکن 2021 با دوبله فارسی

  • زهرا خیابانی
  • ۰
  • ۰

انیمیشن آرزو اژدها 2021

خلاصه داستان انیمیشن آرزو اژدها 2021

براساس داستان بازگویی جن در بطری توسط کریس اپلهانز (که همچنین کارگردانی فیلم را بر عهده داشت). دین (با صدای جیمی وونگ) ، دانشجوی طبقه کارگر دانشگاه با ر dreamsیاهای بزرگ اما امکانات اندک و لانگ (جان چو) ، یک اژدهای بدبین اما قدرتمند و قادر به آرزوها ، در یک ماجراجویی خنده دار از طریق شانگهای امروزی در تعقیب دوست کودکی دین گمشده دین ، لی نا (ناتاشا لیو بوردیزو). سفر آنها آنها را مجبور می کند تا به برخی از بزرگترین سوالات زندگی پاسخ دهند - زیرا وقتی می توانید هر چیزی را آرزو کنید ، باید تصمیم بگیرید که واقعاً چه چیزی مهم است.

بازیگران انیمیشن آرزو اژدها 2021

John Cho، Jimmy Wong، Natasha Liu Bordizzo، Constance Wu، Will Yun Lee، Bobby Lee، Jimmy O. Yang، Ian Chen

درباره انیمیشن آرزو اژدها

Wish Dragon یک فیلم کمدی فانتزی و انیمیشن رایانه ای آمریکایی-چینی در سال 2021 به نویسندگی و کارگردانی کریس اپلهانز است. در این فیلم با بازی جیمی وونگ ، جان چو ، کنستانس وو ، ناتاشا لیو بوردیزو ، جیمی او و تهیه کنندگی انیمیشن های سونی پیکچرز ، پکن Sparkle Roll Media Corporation ، Tencent Pictures ، Base FX ، پرچمدار سرگرمی گروه ، همکاری رئیس و منابع سرمایه گذاری فرهنگی تهیه شده است. یانگ ، آرون یو ، ویل یون لی و رونی چینگ. جکی چان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشت و نقش چو را در نسخه ماندارین چینی ابراز کرد. شخصیت ها در دو نسخه چینی و انگلیسی از فیلم صداگذاری شده اند.

Wish Dragon به طور نمایشی در 15 ژانویه 2021 در چین و در 11 ژوئن 2021 در Netflix به صورت بین المللی آزاد شد.

دانلود انیمیشن آرزو اژدها 2021 با دوبله فارسی سورن

  • زهرا خیابانی
  • ۰
  • ۰

فیلم ثور 1 2011

حلاصه داستان فیلم ثور 1 2011

خدای قدرتمند اما متکبر ثور از آسگارد بیرون رانده می شود تا در میان انسانها در میدگارد (زمین) زندگی کند ، جایی که او به زودی یکی از بهترین مدافعان آنها می شود.

بازیگران فیلم ثور 1 2011

Chris Hemsworth، Natalie Portman، Tom Hiddleston، Anthony Hopkins، Stellan Skarsgård، Kat Dennings، Clark Gregg، Colm Feore، Idris Elba

درباره فیلم ثور 1

ثور (به انگلیسی: Thor) نام چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که توسط مارول استودیوز تولید و پارامونت پیکچرز در سال ۲۰۱۱ توزیع شده‌است. این فیلم بر اساس سری داستان‌های کامیک شخصیت ثور از مارول کامیکس می‌باشد. کنت برانا کارگردانی فیلم را برعهده داشته‌است. کریس همسورث، ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، استلان اسکارشگورد، کلم فیور، ری استیونسون، ادریس البا، کت دنینگز، رنه روسو و آنتونی هاپکینز از بازیگران این فیلم هستند.

دانلود فیلم ثور 1 2011 با دوبله فارسی

  • زهرا خیابانی
  • ۰
  • ۰

فیلم خداحافظ عزیزم 2020

خلاصه داستان فیلم خداحافظ عزیزم 2020

پس از فرار از آدم ربایی، زنی دیوانه باید یک راننده کامیون خسته را راضی کند تا برای شب در پشت کامیونش پنهان شود. این دو زن بی آنکه بدانند چه در انتظارشان هست، پناه می برند...

بازیگران فیلم خداحافظ عزیزم 2020

Peyton Michelle Edwards، Pamela Jayne Morgan، Juliette Alice Gobin، Rafe Soule، Jake Laurence، Keara Benton، aul C. Kelly، Stacey Van Gorder، J. Bones، Aaron Mitchell

درباره فیلم خداحافظ عزیزم

این فیلم دیگری از جشنواره فیلم های کابوس بود. این اولین بار در جشنواره اوهایو برگزار شد. وقتی جیمه به دنبال عناوین و خلاصه داستان فیلم هایی بود که شیفته آنها شده بود ، این یکی توجه او را جلب کرد بنابراین ما آن را با هم تماشا کردیم. این در واقع دومین بازدید من از فیلم به عنوان یک نمایشگر است که به لطف جاستین کوک نیز انجام می شود. در خلاصه داستان اینجا آمده است: پس از فرار از آدم ربایی. یک زن کینه توز باید یک راننده کامیون خسته را مجبور کند تا شب در عقب کامیون خود پنهان شود. این دو زن پناه می برند و نمی دانند بقیه شب های شب چه چیزی در انتظارشان است.

دانلود فیلم خداحافظ عزیزم 2020 با دوبله فارسی

  • زهرا خیابانی
  • ۰
  • ۰

سریال گیسو قسمت 13

خلاصه داستان سریال گیسو

رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

بازیگران سریال گسیو قسمت 13

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، بهاره رهنما، امین قوامی، همراز اکبری، مونیا جمالپور، علی زرینی، حسین دالمن، تورج ثمینی پور، بیژن امکانیان، جولیا پانلی

درباره سریال گیسو

گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. اولین قسمت این سریال در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

دانلود قسمت 13 سریال گیسو

  • زهرا خیابانی
  • ۰
  • ۰

فیلم ارتش مردگان 2021

خلاصه داستان فیلم ارتش مردگان

زامبی ها به شهرلاس وگاس حمله کرده اند و در چنین شرایط وحشتناکی، گروهی از افراد برای بزرگترین سرقتی که تابحال مرتکب شده اند آماده میشوند.

بازیگران فیلم ارتش مردگان 2021

Dave Bautista ،Ella Purnell، Omari Hardwick، Ana de la Reguera، Theo Rossi، Matthias Schweighöfer، Nora Arnezeder

درباره فیلم ارتش مردگان 2021

ارتش مردگان (به انگلیسی: Army of the Dead) یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن و سرقت و وحشت به کارگردانی زک اسنایدر است.

دانلود فیلم ارتش مردگان 2021 با دوبله فارسی سورن

  • زهرا خیابانی
  • ۰
  • ۰

فیلم خشم مرد 2021

خلاصه داستان فیلم خشم مرد

داستان مردی مرموز را دنبال می‌کند که در یک شرکت حمل پول کار می‌کند و هر هفته وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با یک کامیون حمل پول، در سطح لس‌آنجلس جابه‌جا کند.

بازیگران فیلم خشم مرد 2021

Jason Statham ،Holt McCallany ،Rocci Williams ،Josh Hartnett ،Jeffrey Donovan ،Scott Eastwood ،Andy Garcia ،Deobia Oparei ،Laz Alonso

درباره فیلم خشم مرددانه 2021

خشم مردانه یا مرد خشن (به انگلیسی: Wrath of Man) با نام قبلی کامیون حمل‌پول یک فیلم سینمایی اکشن آمریکایی-بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی گای ریچی با بازی جیسون استاتهام است.

این فیلم بازسازی یک فیلم سینمایی فرانسوی بنام کامیون حمل پول (فیلم ۲۰۰۴) به کارگردانی نیکلاس بوخریف است.فیلم خشم مرد در ویکی پدیا

دانلود فیلم خشم مردانه 2021 با دوبله فارسی

  • زهرا خیابانی