دانلود فیلم سریال انیمیشن

دانلود فیلم خارجی و ایرانی با لینک مستقیم از هکس دانلود. جدیدترین فیلم های خارجی و خارجی

دانلود فیلم سریال انیمیشن

دانلود فیلم خارجی و ایرانی با لینک مستقیم از هکس دانلود. جدیدترین فیلم های خارجی و خارجی

دانلود فیلم از رسانه تصویری هکس دانلود ، دانلود فیلم و سریال های جدید روز با کیفیت عالی و رایگان ، سایت اول پخش فیلم و سریال های نمایش خانگی.

کلمات کلیدی

دانلود فیلم ملکه گدایان

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان

تصاویر سریال ملکه گدایان

نسخه بدون سانسور بن بست 2021

نسخه بدون سانسور Deadlock

خلاصه داستان فیلم Deadlock 2021

بازیگران فیلم Deadlock 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Venom: Let There Be Carnage

دانلود فیلم ونوم بگذارید کارنیج بیاید 2021

خلاصه داستان فیلم Venom: Let There Be Carnage

نسخه بدون سانسور فیلم تل‌ ماسه 2021

دوبله فارسی فیلم Dune

دانلود فیلم Dune 2021 با دوبله فارسی سورن

نسخه بدون سانسور فیلم No One Gets Out Alive 2021

خلاصه داستان فیلم No One Gets Out Alive 2021

نسخه کم حجم فیلم پریسا

دانلود سریال فیلم پریسا

تصاویر فیلم پریسا

نسخه کم حجم فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

نسخه بدون سانسور فیلم اتاق فرار 2 2021

زیرنویس فارسی فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

خلاصه داستان فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

تصاویر فیلم اتاق فرار 2 2021

نسخه کم حجم فیلم تکخال

نسخه بدون سانسور فیلم تکخال

دانلود رایگان فیلم تکخال

تصاویر فیلم تکخال

نسخه بدون سانسور فیلم چشمان مار 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins 2021

خلاصه داستان فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins 2021

  • ۰
  • ۰

فیلم ونوم 2 2021

خلاصه داستان فیلم ونوم 2 2021

سه سال پس از وقایع قسمت اول، ادی براک در تلاش است تا با تهیهٔ گزارشی در مورد قاتل زنجیره‌ای روانی به نام کلتوس کسدی که در انتظار اعدام است، به حرفهٔ روزنامه‌نگاری خود رونقی دوباره ببخشد. از آن‌جایی‌که کسدی ادی را بازتابی از درون خودش می‌داند، با هیچ‌کس غیر از او حاضر به صحبت کردن نیست. در حین ملاقات، کسدی ادی را تحریک می‌کند تا به او حمله کند و دست ادی را گاز می‌گیرد و از این طریق سیمبیوتی از ونوم را می‌بلعد. در همین حین، کارآگاه مولیگان که قادر به یافتن بقایای قربانیان کسدی نیست، از ادی درخواست کمک می‌کند. با این وجود، براک که زندگی آرام و دلپذیری را به‌عنوان یک قهرمان خودسر با ونوم سپری می‌کند، توسط رسانه‌ها و بین مردم به عنوان یک قهرمان جدید شناخته می‌شود، اما ونوم از رابطهٔ خود با ادی راضی نیست. ادی با ان ویینگ، که اخیراً با دان نامزد کرده‌است، ملاقات می‌کند.

بازیگران فیلم ونوم 2 2021

Tom Hardy، Woody Harrelson، Michelle Williams، Naomie Harris، Reid Scott، Stephen Graham، Peggy Lu، Sian Webber، Michelle Greenidge، Rob Bowen

درباره فیلم ونوم بگذارید کارنیج بیاید 2021

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (انگلیسی: Venom: Let There Be Carnage) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت ونوم از مارول کامیکس است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با همکاری مشترک مارول و تنسنت پیکچرز بوده‌است و توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ عرضهٔ شده‌است. این دومین فیلم در جهان شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز و دنبالهٔ فیلم ونوم (۲۰۱۸) است. کارگردانی فیلم بر عهدهٔ اندی سرکیس از فیلم‌نامهٔ نوشتهٔ کلی مارسل است که بر پایهٔ داستانی با همکاری تام هاردی نوشته شده‌است. در این فیلم تام هاردی در نقش ونوم / ادی براک، در کنار میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، براک سعی دارد با مصاحبه با قاتل زنجیره‌ای کلتوس کسدی (هرلسون)، که میزبان یک هم‌زیست بیگانهٔ مشابهٔ ونوم به نام کارنیج می‌شود، زندگی کاری خود را در روزنامه‌نگاری دوباره احیا کند.

در نظر گرفته شده بود که ونوم آغازگر یک جهان مشترک جدید باشد و برنامه‌های دنبالهٔ آن در طول ساخت فیلم نخست آغاز شد. هرلسون برای حضور کوتاه در نقش کلتوس کسدی در پایان فیلم ونوم انتخاب شد تا برای فیلم دنباله، شخصیت شرور خود را معرفی کند. کار رسمی ساخت این دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد، و هاردی و هرلسون تأیید کردند که همراه با مارسل به عنوان نویسندهٔ فیلم بازگشته‌اند. سرکیس در ماه اوت به عنوان کارگردان استخدام شد، دلیل این امر تجربه کار با CGI و فناوری ضبط حرکت بود که قسمت مهمی در به تصویر کشیدن ونوم و کارنیج در فیلم بود. فیلم‌برداری در استودیوی لیوزدن در انگلیس از نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ و فیلم‌برداری اضافی در سان فرانسیسکو در فوریه انجام شد. عنوان فیلم در آوریل ۲۰۲۰ اعلام شد. در ساخت این فیلم عمدتاً از قوس داستانی کتاب کمیک «حداکثر قتل‌عام» (۱۹۹۳) و قوس داستانی «حماسهٔ ونوم» از مجموعهٔ پویانمایی مرد عنکبوتی محصول ۱۹۹۴ الهام گرفته شده‌است.

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در لندن به نمایش درآمد. این فیلم پس از چندین تأخیر به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، سرانجام در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشته‌است و نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما به گفته‌شان به‌طور کلی نسبت به فیلم اول پیشرفت قابل توجهی داشته‌است.

دانلود فیلم ونوم 2 2021 با دوبله فارسی